Uppdatering

Det var ett tag sedan jag fick möjlighet att skriva på bloggen, jag jobbar som en galning för att hinna med körkortet och allt annat som ska hinnas med innan mitt "nya" liv kan börja nere i Spanien!
Vi har fått två helt otroliga fölungar (och tredje kommer troligen i dagarna) som vi helst hade velat behålla själva men dom är till salu än så länge, men vi gråter inte om de inte blir sålda...
Jag presenterar CARACOL DE CT



Caracol är resultatet av alla våra första spanska avelshästar. Han är e. Icarlo (e. Bodeguero XXII och u. Icara VII) u. Caracola XIV
Alltså nästan alla våra hästar i samma fölunge, HÄFTIGT!!
Och jag kan lova att denna killen är född till Champion, fantastiskt snygg, mycket bra exteriör och otroligt rörlig, riktigt bra gångarter!
Och vår prinsessa; MISS DIOR DE CT




Dior är Inco de JCs första svenska avkomma och jag har bara ett ord att säga WOW!!! Kärlek vid första ögonkastet <3
Dior föddes på kvällen den 16e maj och jag grät för hon var bara för snygg för att vara sann.. Jag skulle kolla till Dior och Bellamie kl 3 på natten och det slutade med att jag bara stod och tittade på henne tills mamma kom och störde mig för att det var hennes tur att kolla till dom och då hade klockan blivit 5, ja ni förstår hur mycket jag älskar denna tjejen!
Hon har fått det bästa av Inco och det bästa från Bellamie och resultatet är en helt otroligt snygg gångartstalang!! Framtida svårklass häst?!
Bilderna talar för sig själva;
På dessa bilder är hon endast 14 timmar gammal!
2,5 dygn gammal nedan;
Nu är det dags för mig att gräva ner mig i den så roliga körkortsteorin... Behöver lite motivation så jag avslutar med min absoluta favoritbild just nu, Jag och Icarlo efter ett träningspass;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0