Ajaj


Idag var det äntligen dags att ta bort visdomstanden som jag haft problem med i ett halvår, jag har haft flera infektioner och konstant tanvärk pga tanden som aldrig ville komma upp. Ingreppet gick jättebra men tanden var MYCKET större än vad jag trodde att den skulle vara.
Nu efteråt gör det obeskrivligt ont men den hemska tanden är iaf borta!! 

I morse var vi iväg med Inco till ridhuset vilket gick jättebra. Vi jobbade mycket på kvartspiruetter, till vänster är de bra men till höger har vi lite problem med att han vill räta ut innersidan, vi fick igenom det ganska bra men det behöver jobbas på. byterna och skolorna är han jättefin i nu.

Jag kan tyvärr inte skriva mer, bet mig precis i den svullna kinden och det började blöda ganska rejält...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0