Förberedelser inför imorgon

Fy vilken storm vi har haft, var riktigt rädd ett tag här på eftermiddagen efter att ha läst det här , innan de hade säkrat taket så var jag livrädd att det skulle blåsa hit och man fick riktigt läskiga bilder i huvudet.. Usch!

Vi klarade oss bra iaf och jag kunde rida på förmiddagen igår och idag, grabbarna är riktiga änglar. Jag trodde på allvar att vi skulle blåsa omkull men vi klarade oss med en svävande hjälm, Boddan tyckte att jag var en idiot och gav mig en mycket allvarlig blick när jag sadlade på honom idag.
  

Imperioso kom hit i söndags och han kände igen sig direkt och blev hemmastadd på några sekunder. Han jobbar på bra och vi planerar en fotosession nästa vecka om det är soligt någon dag.

"Pimpen" och jag förra sommaren;



Med Inco och Boddan har jag gjort mycket lösgörande arbete eftersom vi ska till bollerup imorgon.

Jag funderade på om jag skulle skriva lite vad vi hittade på och vad vi fick se när vi var på CAVA och hälsade på, någon som har lust att läsa det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0