Katrineholm

Nu börjar vi äntligen närma oss.

Jag har en mycket rolig nyhet som jag glömt att dela med mig av.
Amistoso de CT är såld till ett PRE stuteri som framtida rid- och avelshingst. Superkul, och vi är säkra på att vi kommer få se honom mycket på utställningar och tävlingar i framtiden.

Vi har förresten från och med i år lagt till -de CT efter namnen på våras PRE föl, som såklart står för Caroline och Therese. Vi blev så trötta på alla romerska siffror efter Ambiciosas LXXII förra året så nu är alla PRE med de CT efter namnet från Övrarps Stuteri & Dressyrcenter!

Avslutar med 2 bilder på Amistoso de CT!




Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till nu i helgen med era fina hingstar!

Jag hade så gärna kommit och tittat nu när det är flera syskon till Hebbe som skall visas men tyvärr har vi fullt upp med bebis och vattenskadat hus:(

Uppdatera med bilder!!

Kram från Karin&Hebbe

2010-09-17 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0