Uppdatering


Jag vill börja med att tacka för alla gratulationer vi fått efter stuteriets framgångar i höst, det värmer verkligen.

Här händer det mycket roligt nu.

Jag och Inco har debuterat MSV B i helgen med bra resultat. (Ytterligare information kommer i ett eget inlägg)

Jag kommer starta både vår saluhäst Fornido och Inco helgen 23-24 oktober. Inco får gå en MSV B2 och Fornido ska få göra sin tävlingsdebut i en LB1.
Fornido är en alldels för bra PRE för att inte få komma ut på tävlingsbanan!
Han har precis lärt sig hur man ökar traven och när han får riktigt "häng" så blir jag så nöjd med honom att han vill göra det helst hela tiden bara för att göra mig glad! Behöver jag berätta hur glad man blir av att rida honom och vilken ridkänsla han ger? Underbar kille!

Sedan championatet i Strömsholm så har vi diskuterat om vi ska åka med Icarlo till SICAB eller inte. Domaren trodde att han kunde konkurrera med de bästa på SICAB och ville gärna se Icarlo där.
Jag har tittat på flera resultat från tävlingar i Spanien och de som har kommit upp i Icarlos gångartspoäng går att räkna på händerna, helt otroligt!

Så ja ni förstår säkert att vi verkligen vill åka, vi försöker komma fram till ett sätt att finansiera resan, så håll tummarna allihopa!

Annars är det mest vardag, vi har just nu 7 hästar som tränas i stallet så det är verkligen fullt upp.

Avslutar med några bilder på "V", en 4-åring som jag har på utbildning;








Kommentarer
Postat av: Carina Blom

Vad spännande, håller tummarna för svensk representation på Sicab!

2010-10-15 @ 23:51:26
URL: http://www.legendariopre.blogspot.com
Postat av: Gustavsborg PRE/Ann-Britt

Men så kul om ni åker till Spanien! Det tycker jag ni ska göra. Vi kommer och hejar på er!

2010-10-16 @ 12:11:05
URL: http://www.gustavsborgpre.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0