Längesen

Nu var det längesen igen och jag har både tråkiga och roliga nyheter att berätta om.

De tråkiga är att mamma för ca två veckor sedan körde på en älg med lastbilen på väg hem från träningarna i halmstad.
Mamma klarade sig, tack vare lastbilen, med diskbråck och inget "värre", vi vill inte tänka på vad som kunde hänt om hon kört en vanlig personbil...

Men pga att lastbilen fortfarande är på lagning så fick jag stryka mig från MSVn med Inco i söndags och jag kan inte åka och träna för Rose denna veckan som vi tänkt.



Roliga nyheter!

AMISTOSO DE CT är såld till Sofia i Kungsbacka där han kommer att matchas till en framtida tävlingshäst.


I Ridsport nr 19 var det fina reportage både från ungponnychampionatet och PRE championatet och där fick våra grabbar mycket fin uppmärksamhet, i nästa inlägg kommer jag, (iaf försöka), att lägga in reportagen som jag skannat in.

Vår saluhäst Fornido V tävlingsdebuterade i lördags och det gick jättebra, ytterligare information i eget inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0