Ännu mer shopping


Idag blev det ännu mer shopping, denna gång på ryttare och häst i flyinge. Vi åkte dit för att köpa ett träns till lancelot, eftersom han ska på äventyr nästa vecka, men det slutade med både det ena och det andra.
Ett par blåa vinterridbyxor från pikeur till mig. Ha, inga mer blåa förfrusna lår denna vintern! De är vind- och vatten avvisande och med ett supermjukt mysigt fleecefoder, underbart när man ska rida ute hela vintern.
Och vi hittade ett träns till vår ponny, ett mjukt, svart IW träns med "bling"pannband.
Det blev även 2 par svarta "dressyrskydd" från eskadron, ett par fram och ett par bak. Red premiärturen med de idag på inco och han godkände dom. :)
Sen blev det även de här vanliga förbrukningsvarorna som läderbalsam osv. 

Ridningen har flytit på bra idag, dom var duktiga mina grabbar!

Min bror som pluggar på högskolan i skövde har varit hemma denna veckan och tentapluggat men åkte tillbaka ikväll. Jättetråkigt, känns konstigt att säga hej då, vi ses i jul och höra alx säga att han ska åka hem... Jag tycker att hemma är här, jag är töntigare än mamma och pappa.

Avslutar med en bild på Lancelot som föl, söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0